A korábbi verziót törölnöm kell és le kell jelentkeznem róla?

Nem szükséges. Az egyes számverziók egymástól teljesen függetlenek. Upgrade megvásárlása után, a régebi verziót továbbra is használhatja ugyan azon a számítógépen. Ha nem szeretné, hogy a régebbi verzió a helyet foglalja a lemezen, törölje a programot.

 

Elvesztettem a régebbi Zoner Photo Studio-m licensz kulcsát, mit tegyek ilyen esetben?

A régebbi verziók telepítő fájlait megtalálja az archivunkban itt. Az elvesztett licenszkulcsot körösre újból megküldjük. Lépjen kapcsolatba velünk az admin@zoner.hu e-mail címen.

 

Megrendeltem, kifizettem, de nem kaptam meg a licenszkulcsot. Mit tegyek ilyen esetben?

Első sorban ellenőrizze az e-mail fiókjában a  SPAM részt is, ahová a nem kivánt posta kerül. Megeshet, hogy az Ön licensz tanusítványa és az áfás számlája is éppen ebbe a részbe került. Abban az esetben ha itt sem telája meg őket, kérem hívjon minket a +36 213814305 telefonszámon vagy jelezze a problémát e-mailben az admin@zoner.hu e-mail címen.

 

Új számítógépem lett. Át telepíthetem a Zoner Photo Studio-m az öreg gépemből az őjra, vagy új licenszet kell vásárolnom?

  • Ha a programot csak az új számítógépén kivánja használni
    Elég, ha a programot a szokásos módon eltávolítja a számítógépéről. 
    A Zoner Photo AStudio 17 vagy a régebbi verziók telepítő fájlait megtalálja az archivunkban itt.
  • Ha a programot mind a 2 számítógépén szeretné elérni
    Külön új licensz vásárlása nem szükséges. Elég ha a megvásárolt licenszhez licenszbővítést vásárol az egész háztartásra: http://www.megrendeles.zoner.hu/termek/licenszbovites-320/. Ennek a bővítésnek köszönhetően az összes további notebookon vagy asztali számítógépen használhatja  a licenszet a háztartásban.

 

Licenszet mástól, nem a zoner.hu-tól vásároltam, vagy ajándékba kaptam. Mik a teendőim?

Hogy meg kapja a teljes jogosultságot a technikai illetve ügyféltámogatásra, regisztrálja termékét weboldalunkon: http://www.megrendeles.zoner.hu/inpage/termek-regisztracio/. Ezt követően, bármilyen felmerülő probléma esetén (pl. elvesztett licenszkulcs) már azonnal tudunk segítséget nyújtani.

 

Vissza a GYIK-be...

További segítségre van szüksége? Lépjen kapcsolatba

ügyfélszolgálatunkkal!

 

 

Rendelkezésére állunk telefonos elérhetőségünkön:

 

+36 20 234 3883 vagy a +36 06 21 381 4305

Hé - Pé: 8.00 - 16.30 

ZONER software Kft.

Villa-Baráth körút 13

9081 Győrújbarát

Magyarország

 

Tel:   +36 20 234 3883

               vagy a

      +36 06 21 381 4305

 

E-mail: sales@zoner.hu

 

 

 

 

 

   Íratkozzon fel

HÍRLEVELEINKRE!